Se enkelt indlæg
Gammel 01-03-2010, 13:07   #3
Jytta
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-02 2010
Indlæg: 15
Styrke: 15
Jytta er ny på vejen
Jeg syntes da at din kone lyder som en oplagt kandidat til en revalidering som jeg læser det så er hun ufaglært og har arbejdet mange år inden for hårdt fysisk arbejde og kan ikke det mere, og så kan jeg ikke forstå at man ikke har snakket om revalidering til hende, jeg har selv lige læst den her http://www.k10.dk/index.php?pageid=sygedagpengestop prøv at læs den og se om ikke der er noget i kan bruge og husk især at lægge mærke til denne.

§ 7 a. Senest 2 uger før en erhvervsrettet foranstaltning hører op, skal kommunen tage stilling til, om der er behov for yderligere foranstaltninger for at bringe borgeren tilbage til arbejdsmarkedet. Ved vurderingen skal borgeren, egen læge, den faglige organisation, virksomheder m.fl. inddrages.

Stk. 2. Hvis kommunen træffer afgørelse om yderligere foranstaltninger, skal disse sættes i værk i umiddelbar tilknytning til ophøret af den nuværende foranstaltning.


Det er jo ikke nok at de bare stopper sygedagpenge men henvisning til at hun kan bruge opsparing eller søge kontanthjælp under nyttige link ligger der også en aktindsigsterklæring den ville jeg sende til sagsbehandler sådan at i kan se hvad der er skrevet og hvad der ikke er skrevet.
Det er også vigtigt at din kone har en ressourceplan og hvad der står i den.
Hvis ikke der har været snakket om revalidering så syntes jeg selv din kone skal bringe det på banen.
Jytta er ikke logget ind   Besvar med citat