Se enkelt indlæg
Gammel 19-04-2010, 19:04   #319
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Tja, hvis de ligefrem mener, at du ikke skal i arbejdsprøvning, så bliver du og lægerne i hvert fald taget meget alvorligt og det kan da kun være en god ting!

Men ud fra hvad du siger, så synes jeg virkelig, at du skulle sende en mail til din sagsbehandler under alle omstændigheder!
Sig f.eks. at du blev lidt overrumplet, fordi du mødte forståelse og en hel anden tilgang end du var vant til, og derfor er du nu kommet til at sidde og tænke på, at du fik sagt nogle ting, som du ikke er sikker på er blevet rigtigt formuleret fra din side - f.eks. det med arbejdsidentiteten - der kunne du jo skrive, at du meget gerne ville, men at smerterne lige nu fylder rigtigt meget for dig, og du derfor har svært ved at overskue hvad der skal ske, men at du nok nødtvunget tænker pension da pga XXX. Og resten af de ting du tænker på.
Det vil give dig mere ro tror jeg, og det kan i hvert fald ikke skade!

Du er velkommen til at sende beskeden forbi mig først, hvis du vil høre, hvordan en sagsbehandler ville læse det.
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat