Se enkelt indlæg
Gammel 05-01-2015, 14:57   #9
kig
Jack
 
Tilmeldingsdato: 26-10 2014
Lokation: Frederikssund kommune
Indlæg: 31
Styrke: 10
kig er ny på vejen
Hej Peter

Jeg har ingen arbejdsgiver, jeg blev fyret i marts 2011 efter min ski ulykke (denne blev anmeldt som en arbejdsskade og er også anerkendt :-) )

Jeg er blevet opereret i mit venstre håndled i 2012 jeg har kroniske smerter og kan ikke rotere i håndleddet.
Jeg blev i aug 2012 kørt ned af en bil, hvor jeg brækkede venstre kraveben, ribben, torntap i ryggen, hjernerystelse og slog nakke (piskesmæld)
Jeg har kroniske nervesmerter, bevægelsesindskrænkning i venstre arm og nakke. Smerter under skuldreblad. Konstant sviende smerter i nakke, kronisk hovedpine med periodiske migræne anfald. Jeg har ondt i min lænd. Jeg husker rigtig dårligt og er bare så træt hele tiden.
Efter ulykke er jeg blevet opereret hvor der er blevet fjernet 1 1/2 cm af mit kraveben for at se om det kunne fjerne nogle af smerterne, men det lykkes ikke
Jeg har gået til genoptræning både på Hillerød sygehus og i kommunens regi samt varmvandstræning og behandling hos en kranie dut for egen regning, så synes jeg har forsøgt rigtig meget.
Jeg er i behandling hos smerteklinikken på Hillerød sygehus, tager smertestillende medicin og i behandling for depression.
Jeg har yderligere fået slidegigt i leddene i mine fingre på højre hånd, værst i tommelfingreren og så har jeg fået KOL (har ellers aldrig røget)

Jeg tror ikke selv på et fuldtidsjob igen, måske et fleksjob.
Under hele mit forløb har kommunen sagt til hvert møde at deres mål var at raskmelde mig på 29 3/4 time så jeg kunne komme ud og få understøttelse (jeg er medlem af a-kasse) Det er mega hårdt og skulle kæmpe sådan, bare for at få lidt forståelse for en.

Pyha lang historie
Mvh Kig
kig er ikke logget ind   Besvar med citat