Se enkelt indlæg
Gammel 17-10-2017, 16:17   #4
Troldurt
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 16-10 2017
Indlæg: 15
Styrke: 7
Troldurt er ny på vejen
Hej

Tak for svar.

Ja jeg mener nu også at jeg opfylder kriterierne for et ressourceforløb, det er bare ikke så let når man bor i en kommune, hvor det første man får at vide, når man spørger til et ressourceforløb, er at her i kommunen giver vi ikke kontanthjælpsmodtagere ressourceforløb, så kan man jo godt regne ud at det er meget op af bakke.

Hvis min sagsbehandler mener at jeg har det så dårligt nu, at det ikke giver mening at starte mig i praktik, så må det eneste rigtig vel også være at hun søger for at jeg kommer i et ressourceforløb, hvor jeg kan få den hjælp jeg har brug for. For jeg holder ikke til at blive ved med at være på kontanthjælp.

Som jeg også forklare tidligere, så er tiden ikke med mig, jeg vil kun få det dårligere som tiden går, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Men jeg er nød til at svare min sagsbehandler, ved bare ikke lige hvad jeg skal svare hende.

Jeg vil lave en skriftlig ansøgning om ressourceforløb, når jeg har et svar fra Neurologerne.

Ja, ressourceforløb er det eneste rigtige, men hvad hvis de nægter at give mig et?
Troldurt er ikke logget ind   Besvar med citat