Se enkelt indlæg
Gammel 31-03-2020, 09:37   #33
jhagense
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2015
Indlæg: 26
Styrke: 10
jhagense er ny på vejen
Hej Peter
Jeg kan se at AES den 12. april 2019 har modtaget Rigsrevisionens revisionsnotater om sagsbehandlingstid og produktivitet på arbejdsskadeområdet...indeholdende AES's bemærkninger hertil.. Jeg ved ikke om det er den samme raspport vi tale om......men jeg skal love for at AES får kritik af revisorerne så at det bør kunne mærkes. Jeg tror dog ikke det af den grund sætter fut i sagsgangen på kort sigt. I f.t. mit spørgsmål har jeg ikke kunnet finde nogen frist. Og pr. telefon får jeg ikke noget svar på lovgivningsmæssige frister. Svaret er "sådan ca. 12-13 måneder" (hvis ikke det er prioriteret).

Min sag må være at betragte som en "2. gangssag". Her har ventetiden været 8 mdr. i 2018 og en prognose på 8-10 mdr. for 2019. I 1. gangssager har den været 25 mdr. i 2018. Min sag har nu været undervejs i 78 mdr.

Min sag kom på et tidspunkt ind under en "task force" gruppe (sager - 2014). Nu ved jeg så ikke om sag sendes tilbage til denne gruppe (hvis den eksisterer mere) eller kommer i bunken af ny-indkommende sager.

Jeg må se indenfor de næste par uger. Herefter vil jeg vurdere om jeg skal gå den politiske vej. Det har jeg gjort før men i denne Coronatid vil jeg ikke presse på :-)
jhagense er ikke logget ind   Besvar med citat