Se enkelt indlæg
Gammel 22-01-2018, 10:51   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Ja, når de får dokumentation på hvad du rent faktisk har fået, bør de omberegne, og komme frem til fejlen
Hvis de ikke gør det, så hiv fat i din fagforening (hvis du er medlem af en)
Ved beregning af f.eks. boligsikring følger der en klagevejledning med. Gør der også det ved beregning af fleks-lønnen?

Citat:
Oprindeligt indsendt af Vernes25 Se meddelelser
Lige præcis. Har både skrevet og ringet til dem, men de kan simpelthen ikke indse fejlen. Håber det bliver rettet op til næste udbetaling når de ser ens KMD indkomst.

Anyway ...tak for svaret.
Hvis der er en klagevejledning med når du modtager noget skriftligt om din fleksydelse, så synes jeg du skal give dem en skriftlig klage.
Fordi, at hvis kommunen fastholder deres afgørelse, så skal de sende den videre til ankestyrelsen, og det er min erfaring, at de er dygtigere til beregninger, og bedre til at forklare hvordan de er kommet frem til resultatet.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat