Se enkelt indlæg
Gammel 11-01-2011, 08:35   #179
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af kurttrold Se meddelelser
Hej Alle herpå k10!
Jeg vil gerne her advarer på det kraftigste mod psykiater Eva Blach Ålborg,vi er en gruppe som sammen klager over hendes umenneskelige behandling,hun vil ikke lytte hun kommer selv med svarerne,og ikke nok med det så skriver hun egne svar i raporten,og det siger sig jo selv hvad der kommer ud af sådan en erklæring til kommunen.
de som jeg har kendskab til var der for at få lavet en specialægeerklæring til kommunen,hvis nogen har haft gode eller dårlige erfaringer med denne psykiater hører jeg gerne fra jer/dig
Hejsa er ny på siden
men var hos Eva black igår i 3 timer og jeg har da aldrig været ude for noget lignende..
hun sagde faktisk inddirekte at jeg var hypokonder og at det hele var selvfærskyldt alle fysiske skavanker..
tilsidst sad jeg bare og snakkede hende efter munden for hun hørte ikke hvad jeg sagde..
jeg har været ude for incest som barn og til det sagde hun at jeg måtte jo kunne lide manden siden jeg blev ved at komme der.. sukkkk
kan slet ikke gengive alt hun sagde..
men er grædefærdig og ved ikke hvad jeg skal gøre.. for hvad kommer der ikke ud af det her .hulkk (sidder faktisk og tuder)
HJælp en eller anden havd gjorde i efter samtalen???????
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat