Se enkelt indlæg
Gammel 14-06-2011, 11:17   #2
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg ville skrive tilbage til dem at jeg forventer at partshøringen udsættes til jeg har modtaget svar på klage modtaget af kommunen d 4/ 4 og igen rygget for svar på af borgerrådgiver omkring d 31 maj.

Jeg forventer denne udsættelse i det, jeg ikke mener mig i stand til at kommentere min sag korret uden svar på disse kritikpunkter er modtaget skriftligt.

Jeg skal gøre opmærksom på at så fremt jeg intet høre des angående senest d 16. som er dato for partshørings indlevering, går jeg ud fra kommunen er enig I at jeg har ret til denne udsættelse, og der ved giver mig ret i at jeg naturligvis skal have et ordentligt grundlag til at reagere på partshøringen.

Yder mere skal jeg gøre opmærksom på at såfremt jeg ikke modtager denne udsættelse, agter jeg at anke dette afslag.

Sagt på dansk, jeg ville smide den lige tilbage i fjæset på dem, slut færdig... hvis de ikke vil høre må de føle.

I det de direkte selv har skrevet at du burde have modtaget svar inden 15 dage, og de ikke har overholdt det, så har du faktisk allerede vundet denne kamp, også selv om at du kommer til at skulle vente på BAN, kommunen ved det, og du ved at de ved det, spørgsmålet er kun om de har spare kniven så meget fremmet at de hellere vil have en over næsen (udskyde udgiften) end give dig ret med det samme.

Men lige gyldigt sys jeg så bestemt det er en kamp du skal tage, de trænger vist til at lære at man ikke skal løbe om hjørner med dig mere, for det sys jeg godt nok de er strenge til.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat