Se enkelt indlæg
Gammel 18-01-2015, 09:26   #1
Wasaki
Hvor skulle jeg ellers være
 
Wasakis avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2011
Indlæg: 137
Styrke: 13
Wasaki er ny på vejen
Jobkonsulent strammer rebet

Jeg har været i 2 praktik forløb som ikke overholdt mine skåne behov,og har nu været til samtale med 2 konsulenter, og må indrømme det var som at komme på anklagebænken, de spørger om det samme igen igen, selv om de sidder med alle oplysninger og det hedder sig at jeg selv har sagt op, hvad der er løgn, jeg er om jeg ville forsætte de steder, men siger at jeg ikke magter da jobbet jo ikke svare til det aftalte.
(iøvrigt har der aldrig været papier på min jobbeskrivelse)

JK sidder og taler om muligheder og kommer frem til at jeg har mange ressourcer og om ikke jeg kunne tænke mig det og det vel vidende om det går langt ud om mine begræsninger...

Jeg tænker hvad er det for et spil de kører, de kan jo hører og se at de presser mig længer ud.

skal lige sige at jeg er ikke afklaret med mine timer endnu og har snart gået 1 år uden at komme i job, mener det er 18 mån så skal de selv betale heller hvad...måske derfor dette pres.

er det fornuftigt at ber om aktindsigt, heller er der andet jeg kan gøre for at presset ikke bliver for stort for så knækker filmen da først, og nej fornuft bider de ikke på....
__________________
Nogle mennesker giver deres sorger svømmeundervisning, i stedet for at drukne dem – Mark Twain
(Ledig flexjobber fra april 2014)
Wasaki er ikke logget ind   Besvar med citat