Se enkelt indlæg
Gammel 16-09-2019, 07:47   #3
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Det er temmelig forskelligt, både fra kommune til kommune og forskelligt hvornår på året sagen tilfældigvis bliver færdig.
Jeg var så "heldig" at der var sommerferie da den skulle for et team der først skulle kontrollere at alle data var der, dette team fandt ud af at sagsbehandleren havde glemt at hente papirer fra smerteklinikken. Man bestilte en udtalelse fra smerteklinikken som lod vente på sig i måneder.

Til sidst besluttede de at sende den for rehab uden udtalelse fra smerteklinikken (efter at have rykket smerteklinikken flere gange) men heldigvis kom udtalelsen lige i sidste sekund, så det alligevel blev medtaget.

Jeg tror at min sag var undervejs i 5-7 måneder, men selve ventetiden i køen tog ca. 3-4 måneder.
Ifølge sagsbehandleren var det fordi sagerne havde samlet sig i kø i løbet af sommerferien og efter ferien prioriterede rehabiliteringsteamet de personer som overgår fra sygedagpenge til ressourceforløb, for de har et retskrav på at være for rehab inden for en måned, så disse møder fik fortrinsret frem for os andre.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat