Se enkelt indlæg
Gammel 26-08-2013, 08:22   #33
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af renehdal Se meddelelser
Ja, jeg kan godt fornemme at der er modvind herinde, men jeg vil godt kæmpe for at få ændret det.

Hvad med ham der fik en hund af forsvaret fordi han havde PTSD tror jeg nok det var?

Han vandt i retten og fik den her hund.

Men lad os nu se.
Jeg synes det er helt fint, at du vil undersøge tingene til bunds, og kæmpe for det du vil, men jeg har også en fornemmelse, at det er en ulige kamp.

Men noget andet du også kan gøre, samtidig med, at du kæmper kampen, er, at hvis du bor i et større boligselskab, så kan du undersøge, om de har andre afdelinger, hvor hunde-hold er tilladt.
Og hvis dette er tilfældet, så kan du sørge for, at være skrevet op til en anden bolig i de afdelinger, hvor hunde-hold er tilladt. Det koster typisk 100-300 kr. pr. år.

Hvis du så en dag får tilbudt en lejlighed, hvor du må have hund, så kan du jo tage beslutningen til den tid.

Hvis nu, at du i mellemtiden er strandet med kampen om en servicehund, så vil det jo være dejligt, at få mulighed for, at flytte ind et sted hvor det er fuldt lovligt at holde hund.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat