Se enkelt indlæg
Gammel 12-04-2012, 00:10   #187
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Carmen

Føler ikke jeg smider perler for svin, bestemt ikke.

Mener du bør klage, ked af at høre du har fået yderligere helbredsmæssige problemer at slås med.

Desværre går det heller ikke godt her, men måske kan du hente inpsiration fra mit indlæg på denne tråd: # 173

Citat:
Iflg. § 24 skal begrundelsen indeholde som min. henvisning til hvilken lov der er truffet afgørelse på. Dvs. i juristsprog hjemmel. Her er det ikke nok at skrive f.eks. i dit tilfælde fleksjobrevurdering el. kap. 5 el. andet, men via § 74 a – c gennemgå i forhold til de enkelte. Samme § 24 foreskriver, at hvis der foreligger et adm. skøn i afgørelse skal også de hovedhensyn, som ligger til grund for dette skøn angives. Ligesom det i stk. 2 fremgår at også de faktiske forhold kort skal opridses, der har haft væsentlig betydning for afgørelsen.
DVS. ikke en tilfældig opremsning af tilfældigt valgte sygdomme, men dem der er centrale for din arbejdsevne i forhold til en vurdering af netop § 74c

Citat:
Konkret i forhold til det kommunen har skrevet til dig, forholder de sig ikke til § 24, idet hverken konkret henvisning til lov forekommer, som ovenfor først § 74 a begrundelse ect. og ej heller opfylder hvilke hovedhensyn der ligger til grund for spec. § 74c, og meget løst vedr. fleksjob berettiget forsat, både i partshøringen og nu afgørelsen.
Citat:
netop helt manglende inddragelse af § 74c (ud over deres sætning om at der foreligger en § 17 ansøgning pt., som egentlig ikke fritager dem for § 24) og ligeledes i forhold til konkret at henvisning step by step og ikke mindst hvilke hovedhensyn, hvor jeg finder deres tidl. opremsning af tilfældigt udvalgt diagnoser og nu senest ” efterfølgende er tilkommet en hel del flere diagnoser” og ”idet din helbredsmæssige tilstand ikke er forbedret siden tilkendelse af flexjob".

Logisk forholder de sig ikke til om disse flere diagnoser netop har forværret din helbredsmæssige tilstand, således at en § 74c. sættes i relief til dette.
Min sidste fremhævning er nok her jeg ville starte og så arbejde mig bagud med øvrige punkter.

Masser af hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat