Se enkelt indlæg
Gammel 11-04-2012, 14:05   #183
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Tak, Gunvor - jeg har også genlæst dit svar 18. marts, så du ikke føler, at du "smider perler for svin" :-)

Men jeg har, som sædvanlig begrænset tid, fysiske og mentale ressourcer.
Deadline på fredag og under alle omstændigheder bliver det en meget kort anke, idet jeg ikke kan eller vil lægge mange kræfter i det (det gemmes til eventuelt Borgerrådgiver og Ombudsmand).

En nylig overstået partshøring i forbindelse med "17 på foreliggende" samt indgivet klage til Patientombuddet har trukket tænder ud i kombination med nytilkomne helbredsproblemer i mave/tarm-region.

I værste fald? siger du!

Den forstår jeg slet ikke: Så længe jeg samarbejder og ikke nægter at deltage i foreslåede tiltag fra Jobcenter, så er flexbevilling en varig ydelse på linje med FP og kan ikke fratages en borger, medmindre der er åbenlys bedring i helbreddet...

...eller tænker du på, at jeg efterhånden er et kendt navn i BAN, Det Sociale Nævn, Ankestyrelse og senest i Patientombuddet?


P.S. Der er smuttet et lille c ud i mit citat af LAS, § 74... det er § 74 c, jeg taler om og dét, der falder mig for brystet er, at man ikke vil lave en redegørelse i allersidste punkt 4).

Sidst redigeret af Carmen; 11-04-2012 kl. 14:14.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat