Se enkelt indlæg
Gammel 10-11-2009, 16:13   #42
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Undskyld mig men - vi er afhængige at Jytte - man smider da ikke guld på gaden.

Hvis vi mister Jytte mister vi meget mere. Det var Jytte der kontaktede mig, og informerede mig om ansvarsfrie lægekonsulenter efter at jeg havde tabt retssagen mod Gladsaxe Kommunes lægekonsulent Claus Bjerregaard.
Det var oplysninger der informerede mig om, at jeg måske havde endnu en chance. (Kom med på K10 debat).

Vi (også mig, hvis jeg skal vælge) er afhængige af Jyttes lægeviden, og store indsats for at komme ulovlighederne til livs, og dertil er det vigtigt at hun har os som beviser og til dokumentation af ulovlighederne.


Citat:
Oprindeligt indsendt af Maybe Se meddelelser
Der ærger mig gul og grøn over, at der skal så lidt til at vælte samarbejdet mod et landsdækkende alvorligt problem, der er skrevet bøger om?

Det der kan forhindre os i at blive hørt er jo netop, hvis vi ikke står sammen i front.

Jeg for mit vedkommende kan teoretisk også være hamrende ligeglad, jeg er ikke i klemme mere. Menneskeligt har jeg det straks værre med stiltiende at acceptere disse umenneskelige metoder.

Når man på en netside efterlyser folk til at stå sammen, ja så er det historien vi står sammen om, IKKE hvorvidt vi svinger sammen som personer eller føler os uenige i eventuelle fremgangsmåder mv.

Lad os da for hunde stå sammen om dette vigtige projekt og glemme vores ego et stykke tid!
Tænk på, at Jytte har brugt 6 -7 år på - for egen hånd - at udgive bøger om problematikken om "offentlig svindel". Så hun er ikke afhængig af K10, og skal derfor ikke nedvurderes til at have et afhængighedsforhold.

Vi er omvendt heller ikke afhængige af Jytte men vi har brug for hendes store viden om lægeloven som hun har undervist i, og hun vil kunne hjælpe til med at rette op på ulovlighederne.

Husk på, at det er for at hjælpe andre hun har brugt tid på at udgive bøger, og indgive politianmelder mod de kriminelle instanser der tilsidesætter lovgivningen, til skade for dig og mig. Det kunne vi ikke selv gøre. > RESPEKT<


Jeg skal her foreslå webmaster, at han ændrer fortolkningen - afhængig af K10 - til i stedet at skrive - Scleroseramt Læge. Ingen taber, og ingen lider. Men Jytte fortsætter måske til gavn for alle her!
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat