Se enkelt indlæg
Gammel 21-07-2017, 13:50   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Normalt når man overgår til førtidspension og mangler en måneds hjælp..--så plejer man at få kontanthjælp den måned hvor man er uden ydelse..

Jeg kan ikke forstille mig at der er forskel bare fordi du har sidder inde...du skal jo have noget at leve af fra d.8 og resten af august..

Med hensyn til pensionen som udbetales d 31 august...så skal du forvente at de nok trækker de 8 dage du har siddet inde..i starten af august..

Du bør helt sikkert få fat i den socialrådgiver du har adgang til i fængsel og få denne til at undersøge tingene....og helst inden du løslades..

Du kan evt aflevere en klage til kommunen over at du ikke har fået udbetalt penge i perioden d. 1 og til den 19 juni...

Jeg er dog ikke sikker på at du vil få noget ud af det...men jeg er ikke så meget inde i kontanthjælpsreglerne...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat