Se enkelt indlæg
Gammel 15-07-2017, 16:09   #109
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.676
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Er der ved at ske noget, ude i samfundet?

https://altivisten.dk/braendte-boern-paa-gaden/

Oven på debatten om romaer og danske hjemløse fik Stine Bardeleben Helles kontakt til Ronald fra bikerklubben United MC. Det resulterede i, at Ronald og hans venner viste hende rundt på Christianshavn Torv og Istedgade og fortalte om livet i København fra deres perspektiv.

I mit privilegerede middelklasseliv sker det ikke så tit, at jeg kommer tæt på mennesker, som oplever ting på helt andre måder.

Jeg lever i en boble af nogenlunde samme livssyn, værdier og politiske holdninger som jeg. Vi bekræfter hinanden og diskuterer som regel kun nuancer. Hvis jeg vil være et klogere menneske, må jeg derfor hele tiden arbejde på at udfordre mig selv og alle selvfølgelighederne, også når det er angstprovokerende.

Derfor har jeg blandt andet besluttet, at jeg vil tage alle kritiske kommentarer til mine Facebook-indlæg seriøst, uanset hvor voldsomme og personlige, de må være. For bag kommentaren sidder der jo et menneske med noget på sinde, som også er en del af den verden, jeg lever i.


phhmw.

Så kan en gammel rocker blive glad i låget. Ungdom RESPEKT!!!

Hilsen Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat