Se enkelt indlæg
Gammel 16-10-2013, 00:26   #439
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Uha Peter...

Jeg tror ikke at det er det der er problemet....

De forstår udmærket godt hvad de skal....

Nej jeg tror at de bevidst vælger at lade være med at få fastsat disse frister...lige som de undlader at give besked når de overskrides...

Det er vel også derfor at de konstant flytter dem rundt så folk ikke kan finde dem...

Alle andre end kommunerne og måske lige retsinformation.dk ja de kan godt finde ud af at lave en fast webside adresse (url)...så uanset hvad der ændres eller laves om..ja så finder man siden på den faste webadresse...

Som fx vores svarfrister http://www.k10.dk/index.php?pageid=svarfrister_kommuner

Eller vores side om Sygedagpengestop http://www.k10.dk/index.php?pageid=sygedagpengestop

De ligger på en fast webadresse og uanset hvor meget jeg ændre på dem....ja så skal brugeren til gå på samme faste webadresse (url) for at se dem..

Sådan er det jo med vigtige websider man gerne vil have folk skal kunne finde over hele nettet....på nær myndighedernes websider...

Så nej...jeg tror at reglerne er helt fine og klare som de er nu....det er ikke det som er problemet...

Det er kommunernes modvilje imod at fastsætte dem og lægge dem frit fremme så borgerne kan finde dem....helst på en fast (url) webadresse...

Jeg tror desværre ikke at problemet bliver løst før kommunerne bliver straffet økonomisk...

Når det sker...ja så skal du bare se hvor hurtigt de kan få fastsat de frister...

Så jeg tror at man skal bruge økonomisk straf og så tvinge dem til at lægge de frister op på www.borger.dk før borgerne kan bruge dem til noget...

Nu dette problem jo stået på i mange nok år...så det må være på tide at få det løst...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat