Se enkelt indlæg
Gammel 11-09-2018, 11:12   #12
CecilieR
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2018
Indlæg: 27
Styrke: 6
CecilieR er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
genkender 100 % hvad Gisne skriver, og udover det så har jeg store problemer med at overskue ting, flere ting på en gang og min hjerne kortslutter.og jeg bliver vandvittig træt.

jeg vil stærkt anbefale dig at kigge forbi denne tråd , oprettet af en k10 bruger, til alle jer der er nye på k10.

http://www.k10.dk/showthread.php?t=28928

der står en masse gode råd til når man er i klemme i jobcentrets trædemølle.

læs hvad Phhmw/ Peter skriver, han har mange guldkorn i ærmet og stor viden og erfaring efter mange år i systemets kløer.

herudover vil jeg lige tilføje et spørgsmål til dig Cecilie.............

Kan du holde til fra nu af og altid, til et arbejdsliv hvor du giver den fuld gas på job, og så absolut ingenting kan når du kommer hjem?

hvis du kan er det fint, men jeg tvivler på det holder i længden. derfor er det vigtigt at du og jobcentret finder frem til din reelle arbejdsevne, hvor du også har lidt overskud tilbage når du kommer hjem, til hjemlige pligter, familie, børn, sociale fritidsaktiviteter .

og vil også lige sige følgende, er det "kun" din egen læge som du er i behandling ved? har du været på smerteklinik?

vh
sortepigen
Hvis jeg får det rigtige job kan jeg arbejde! Det tror jeg på ! Min krop tåler bare ikke fysiske belastninger hvor jeg skal løfte og trække.

Har beskrevet det hele i tidligere indlæg mht. til behandlinger og skånehensyn.

I det nuværende praktiksted laver jeg mange ensartede løft med lav vægt. Jeg er steget i VAS.

Jeg laver så lidt som muligt på "arbejdsdage" dvs. Laver mad, vasketøj men ikke rengøring osv.

Andre dage er jeg "normalt" fungerende dvs. Jeg kan ikke støvsuge hele huset så tager det i bidder, Jeg planlægger som en gal for at få tingene herhjemme til at virke. Det tager længere tid og er lidt bøvlet og der er mange ting jeg ikke kan som min mand så gør.

Min tidligere sagsbehandler og jeg snakkede om en administrativ praktik. Det var i jan 17 første gang så vidt jeg husker. Den nye sagsbehandler siger at de ikke kan finde en ?! (Er klar over at jeg så selv må finde en og samtidig være med på hvad de syntes jeg skal afprøves i )

Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
og mht. alle behandlingsstederne du har været, har jobcentret da indhentet status fra dem(kan ikke huske hvad det præcis hedder) men altså har jobcentret indhendtet dokumentation på hvad du har været igennem af behandling,samt prognose?

hvis jobcentret ikke har indhentet disse( hvilket de burde) så ville jeg i dit sted, selv få en kopi af din journal pågældende steder, og sende til jobcentret.

dette er vigtig i forhold til din afklaring til arbejdsmarkedet.

og har du en fagforening der kan hjælpe?
Der er indhentet status fra dem alle. Dog ikke fra ny egen læge.

Fagforeningen er med som bisidder men rådgivning er der ikke meget af...mere "nu må vi se hvad de vil".

Jeg føler bare at der 0 udvikling på alle fronter. Jeg bliver IKKE rask af praktik. Jeg kan ikke arbejde mere tid af fysisk praktik.
CecilieR er ikke logget ind   Besvar med citat