Se enkelt indlæg
Gammel 13-09-2011, 16:38   #8
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Der står:
"Stk. 2. Inden kommunen giver støtte, skal det undersøges, om der kan skaffes en rimelig, billigere bolig."

Læg mærke til, at der står "om der kan skaffes en rimelig, billigere bolig", d.v.s. at kommunen skal undersøge/vurdere, om din nuværende bolig er for dyr, urimeligt stor ell.l.

Jeg tror mere det handler om prisen end størrelsen på din nuværende bolig.

Nu har jeg ikke en elevationsseng, men jeg sover også i stuen. Jeg bor med mine 2 børn i en 3-værelses lejlighed på 85 kvm og jeg synes ikke, at en pige skal dele værelse med sin fire år yngre lillebror, eller omvendt.

Uanset hvordan vi vender og drejer det, så er det ind i mellem hårdt at være alene med sine børn, men jeg ser sådan på det, at det kun er en overgang, på et tidspunkt flytter de hjemme fra og så kan jeg igen få et værelse for mig selv.

Vores sofa består af 2 box-madrasse, den ene står med en lange side op af væggen, den anden står med en korte side op af væggen (den sover jeg på), så det nærmest fungerer som en hjørnesofa med chaiselong.
Jeg købte et ryglæn af skumgummi, som er beregnet til campingvogne, dette har jeg givet lidt ekstra polstring, det er så ryglæn på den der står med en lang side op af væggen.
Om morgenen ruller jeg min topmadras sammen og kommer et par remme om, så fungerer den som ryglæn på den der står med en kort side op af væggen (min seng).
Og mine unger elsker at sidde på min seng med benene oppe når de ser fjernsyn, utroligt som de kan enes.

Derudover står den stationære pc og min strikkemaskine også i stuen, så der er fyldt op.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat