Se enkelt indlæg
Gammel 07-01-2008, 02:07   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ny vejledning om sygedagpenge i høring

Jeg kan kraftigt anbefale at læse denne vejledning om sygedagpenge, hvor man kan læse om, hvor nemt det er for kommunerne at standse sygedagpengene, og hvor mange krav kommunerne kan stille om hvad som helst.

Loven gælder for ALLE sygemeldte - også sygemeldte fleksere.

Det nye er OGSÅ, at andre aktører kan lave opfølgning i sygedagpengesager osv.

Der står en masse nyttigt om behandling og om økonomi i den forbindelse, hvor kommunen kan standse sygedagpenge, hvis man IKKE følger behandlingen, også selvom man ikke kan få økonomisk støtte hertil, fordi kommunen skønner, man selv kan betale.

Hvad denne behandling består i, fremgår IKKE. Det lader også til, at kommunens lægekonsulent kan foreslå behandling, som SKAL følges, hvis man ikke vil miste sine sygedagpenge.

Jeg vil da lige gentage, at det er vigtigt at læse igennem, og det er meget omfattende... men gør det!!!

Vejledningen findes på nedenstående link, hvor man skal aktivere linket,
hvor der står "Dokumenter - Vejledning om sygedagpenge (pdf - åbner i nyt vindue)

God "fornøjelse".

http://borger.dk/forside/lovgivning/...gid=1442000079
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat