Se enkelt indlæg
Gammel 12-08-2017, 08:42   #6
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Fuerzzzs1. Tak for dit meget flotte tilbud! - men det vil være mere, end jeg kunne overskue - og jeg er heller ikke syg, men har bare funktionsnedsættelser, såsom ustabilt bækken, Asperger, Adhd.
Resultat: en lang årrækkes mislykkede arbejdsprøvninger og alt for korte ansættelser bag mig, afslag på afslag på egne handleplaner trods job på hånden (klart ulovligt)- og jeg er 64 år - og slidt op psykisk af alle de år i møllen.

Det er sindssygt at slæbe mig rundt en gang til. Der ER IKKE NOGET JOB!
Det bliver KUN udgift for kommunen, men det er jo ikke sagsbehandlernes valg - kun poitikernes, fordi de har valgt at have den inderligste mistillid til, at folk gider at arbejde.

Sagsbehandlerne har 2-300 sager og 15-20 min til hver klient. Hvor megen sagsbehandling kan en medarbejder lave under de forhold?

I grunden ville jeg gerne flytte, men jeg er i RKI og Nordea har sat sig på mit, iøvrigt mikroskopiske indskud og jeg kan ikke på nogen måde skaffe penge til flytning - eller betale husleje andre steder (min lejlighed er urestaureret og er kun pæn, fordi jeg selv, som hjemmehåndværker, har gjort, hvad jeg kunne med det, der er).
Forøvrigt troede jeg ikke, at Holbæk kommune var anderledes overfor borgerne.

Tak for tilbudet. Der var virkelig sødt af dig.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat