Se enkelt indlæg
Gammel 19-10-2008, 14:45   #18
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Altså som jeg læser og ser det her så er der to forskellige indgangs vinkler nummer et er

Term læge Claus som klokke klart giver udtryk for at folk bliver syge af systemet forstået på den måde, de er syge fordi de vil have penge af systemet (han tror åbenbart at man bliver rige af at være på pension )

og så er der den anden vinkel som Pia for mig at se beskriver man bliver syg af at være i systemet forstået på den måde, man bliver syg og i stedet for at få hjælp af systemet så bliver mange endnu mere syge, pga behandlingen i systemet ...

Som jeg læser den artikel er det den første problematik det drejer sig om men Pia er åbenbart ikke enig i dette... og derfor bringer hun den anden debat ind i det, men det kommer nok også an på hvordan man læser artiklen .,....

Jeg giver ikke en klaphat for Claus og hans holdning men kan give pia ret i hendes holdning derimod tror jeg ikke at at den kære Claus ville give Pia ret, for mig at se når jeg læser artiklen ville hans påstand være at flertallet af os herinde sygelig gøre os selv mere end vi er for at opnå profit på det , og derfor er vi så længe i systemet ...

Citat:
Hvorfor skal jeg argumentere mod/for noget, som ikke er mit ærinde? Har alligevel forsøgt to gange - forgæves! Tak for afgørelsen.
Det skal du heller ikke hvis ikke du vil , du kan evt bare springe det indlæg over og argumenterer for dit eget synspunkt , og der er ikke nogen afgørelse i det her kun min mening , er det en afgørelse så skriver jeg det klart og tydelig og gør opmærksom på at det er en afgørelse , og beder om at WEB tager over ...

Så ingen afgørelse her

Pias påstand er vi er syge og hænger fast i systemet og derfor bliver vi mere syge (ret mig hvis jeg tager fejl Pia )
  Besvar med citat