Se enkelt indlæg
Gammel 02-10-2018, 14:39   #2
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Dejligt du har fået hjælp af Gigtforeningen, som altid er meget behjælpelige.

MEN mit råd til dig er , lad være at slette din tråd, for mit gæt er at du helt sikkert vil støde på flere spørgsmål, efterhånden som din sag skrider frem.

en sag om afklaring af arbejdsevne går sjældent i orden på kort tid, mange herinde( ink. mig selv) er blevet kørt rundt i manegen hos jobcentret i årevis, før man kender sin fremtid på arbejdsmarkedet.

et lille råd fra mig til dig, brug det eller lad være, det er ..............

Lad VÆRE til første samtale med jobcentret at sige at du gerne vil have fleksjob, det kan de godt finde på at stejle over. det er kun jobcentret som "bestemmer" hvad fremtiden bliver for dig mht. om din forsørgelse hedder, fleksjob, pension, fuldtidsarbejde, kontanthjælp mv. det er der rigtig mange herinde der har oplevet. ikke en gang dine læger kan udtale sig om hvilken fremtid du får på arbejdsmarkedet, de kan kun udtale sig om din funktionsevne. arbejdsevnen er jobcentrets domæne at afklare.

vend tilbage hertil k10 når der dukker spørgsmål, op i din sag, vi er mange herinde som skal forsøge at hjælpe dig.

ved at lade din tråd stå åben, slipper du for at starte forfra med at fortælle, når der dukker flere spørgsmål op.

held og lykke med første møde
vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat