Se enkelt indlæg
Gammel 22-03-2017, 23:57   #23
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Vil lige tilføje at hos Alka forsikring vil man som registeret i RKI komme til at betale over 100 % mere end en der ikke er registeret...for en alm indbo forsikring...

Jeg har nemlig lige selv fået en forsikring der....og den person hos alka jeg snakkede med...oplyste mig at jeg skulle betale lige over 200 kr pr måned for en alm indbo forsikring...

Et par dage efter blev jeg kontaktet og fik at vide min indbo forsikring kun ville koste mig 92 kr pr måned....

Jeg spurgte hvorfor jeg var blevet oplyst en anden pris...og der sagde hun at det var fordi de ikke lige havde kunne tjekke om jeg var registeret i RKI...da jeg talte med dem første gang...

Da jeg ikke var registeret...fik jeg derfor den billigere pris...

Så det kan være voldsomt dyrt at være registeret i RKI...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat