Se enkelt indlæg
Gammel 25-10-2011, 22:18   #10
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Indiansummer Se meddelelser
Hej.

Jeg var i den situation dengang jeg var sygemeldt, at jeg ikke havde råd til både fagforening og pensam pensions indbetaling. Jeg valgte fagforening da jeg havde arbejdsskadesag kørende med dem.

Desværre for mig, så var jeg så dårlig at jeg fik førtidspension, og da kunne jeg ikke få løbende udbetaling , da jeg ikke havde indbetalt i flere år.

Hvilket der faktisk var en konsulent fra pensam, som sådan lidt diskret sagde til mig, jeg bare kunne lade være med.

Jeg havde altså ikke pengene på sygedagpenge til at indbetale bare lidt. Denne konsulent forsvandt, lige som min udbetaling løbende. Øv. Kh Indiansummer
Da jeg blev langtidssygemeldt og derefter fyret i 2006, da stoppede mine indbetalinger til Pensam også.. derefter gik Pensam så ind og betalte for mig...
Jeg fik brev fra dem sådan ca hver kvartal.. om hvordan min situation var osv osv.. og jeg svarede jo helt ærligt...

I 2008 blev jeg visiteret til flex.. og det skrev jeg til dem.. og at jeg nu fik ledighedsydelse istedet for sygedagpenge..

Her april 2011 fik jeg så førtidspension.. og Pensam sendte mig et engangsbeløb.. + at jeg får et beløb løbende hver mdr ved siden af min off pension.. Og til febr når jeg bliver 60, så får jeg et engangsbeløb igen..

Jeg må da vist ha været utrolig heldig....

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat