Se enkelt indlæg
Gammel 24-01-2011, 17:16   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mette thorsage Se meddelelser
Fik at høre at hun fejlede akkurat det samme som mig,
Det var da utroligt.

De sagsbehandlere jeg har haft har kun fejlet noget, der lignede min ryglidelse.

Jeg har aldrig hørt om "pseudospondylolistese", men "spondylolistese" er "fremadglidning af en lændehvirvel", ofte sammen med "arcolyse", som betyder "brud på hvirvelbuerne".

Så vidt jeg husker er det "spondylose", der betyder "slidgigt".

Jeg har selv "arcolyse med spondylolistese L4/L5", min mor er opereret for "spinalstenose L4/L5", og du kan godt hilse den sb fra mig og sige, at hun er fuld af løgn.

Hvad "pseudospondylolistese" er i forhold til "spondylolistese" aner jeg ikke, hvis jeg husker det googler jeg på det senere, men du har både det, spinalstenose, discusprolaps og min. 1 klemt disc (=discusdegeneration) ui samme område. Føj for den.

Jeg har fået tilkendt fp på baggrund af min ryglidelse, og min mor fik fp på baggrund af hendes ryglidelse (godt nok før 2003).

Jeg tror, at du skal passe rigtig meget på med hvad du udsætter din ryg for, også i forb. med træning.

Sørg for at have din læge med på sidelinien.

Har du snakket med en reumatolog om hvilke øvelser du må lave?
Ellers synes jeg at du skal gøre det.

Der er dælme da ikke noget at sige til, at du får føleforstyrrelser ned i benene.

Med den viden og erfaring jeg har nu, så tror jeg, at jeg havde sagt til den rådgiver, at hvis jeg skulle tro på hendes påstand må der dokumentation til.

Men gør hende opmærksom på, at det er dig og din ryg det her handler om, og at du forventer, at hun afholder sig fra, at udtale sig om lægefaglige ting.

__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat