Se enkelt indlæg
Gammel 09-04-2012, 19:09   #1
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Exclamation Aggresioner ved seponering af Sertralin

Kære K10ére!

Drister mig lige til at spørge, om nogen hér har oplevet at ændre personlighed efter flere (14) års brug af antidepressiva?

Syntes godt nok, jeg selv har forandret mig fra en mild dame til en vild furie i løbet af de sidste år.

Nu her, under de seneste tre ugers kolde tyrker, er det så gået helt, helt galt.

Min svigerdatter havde en anden mening end jeg, og så røg jeg helt, helt op i det røde felt.
Vi havde ellers haft en hyggelig påskemiddag, men lige med et lyn, røg jeg til vejrs og bad hende om at skride hjem.

Det er ikke første gang, jeg er gået amok, bare aldrig (heldigvis) på svigerdatteren før, men derimod på min ældste søn.
Men dengang, tilbage i maj 2010, VAR jeg modsat nu på antidepressiver, nemlig cipralex og mirtzapin til natten.

Når, jeg nu nævner sønnen, var det osse under et skænderi med ham, den 01.05 10, at jeg forsøgte selvmord ved en overdosis medicin.

Åh gu´,det er sgu ette spor sjovt for nogen af os, og jeg er bare så træt og helt ude af balance.
Jeg håber, jeg klarer skærene denne gang, ønsker ikke at være medicineret længer.

Pedro

Sidst redigeret af Pedro; 09-04-2012 kl. 19:16.
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat