Se enkelt indlæg
Gammel 17-07-2013, 19:13   #6
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af ellas Se meddelelser
Jeg er i offentligt løntilskudsjob. Deltidssygemeldt - nu helt sygemeldt. Vil gerne på ferie med mine børn.
Er det meget skidt for en kommende Flexjob-proces i Århus Kommune, at jeg lige raskmelder mig 1 uge før og 1 uge efter 1½ uges ferie?
Har været fuldtidssygemeldt i 3 uger og troede at jeg skulle i gang med flexjob. Men da ferie er sundt for en stressramt som mig og jeg måske ikke har udsigt til ferie det næste år eller længere tid, så ...!
Nogen der ved hvor lang tid processen tager i Århus?
Jeg har mellemlang uddannelse at søge job indenfor, skulle jeg mene.
Spørg din Sagsbehandler om du må tage på rekreativt ophold sammen med dine børn. Du må ikke tage ferie men Sagsbehandleren kan godkende det rekreative formål hvis det ikke forhaler din behandlingsplan.

Jeg fik lov til i 2012 at tage 2 uger til udlandet, hvor sagsbehandleren noterede at det ikke forhalede min behandlingsplan og det havde et rekreativt formål. Sagsbehandler noterede på min sag at jeg ikke ville modtage sygedagpenge i denne periode og at sygedagpengesagen blev stoppet midlertidigt indtil jeg var tilbage den xx.xx.2012, hvor den blev genoptaget igen.
Hilsen lgkh62
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat