Se enkelt indlæg
Gammel 08-05-2010, 08:41   #6
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
ved 3f har fået så mange klager over de såkalde kursus da jeg skulle lave speglæg jeg vidste ikke om jeg skulle græde eller gå amok og min mening det er total til grinnu kan jeg ikkeh elt huske vhad det helt gik up på men noget med blommen var dig og viden var dine bariere eller noget i den stil kan virkeligt ikke hsuke for jeg lukke total af.men blev også kun der nede den ene dag så blevj eg forflyttet .sikkert fforde jeg brokkedem ig og generalt lige meget hvad lære/sagdbehandlerne sagde .kom jeg hov sådan er det ik osv.nej troer jeg snakke fro os alle der kan vi vil heller end gerne ud men det skal være noget meningfyldt.og noget vi kan bruge til noget gerne hvor vi kan opkvallifisere os.og ikke rende til grin md efter md.og det er kun for at de kan få flere penge i refusion.det kan jeg godt se hvis de så bare brugte de penge fornuftigt og ikke til kaffe møde eller hvad de nu bruger dem til give os noget vi kan bruge til noget.og lad være med at sende folk ud hvor de ingen gang har fået en nianose fra læger osv eller hvor de har læge papir på de ikke kan må side sådan gøre det osv.

Citat:
eg tænker,,, kan man ikke lære at lave de tegninger af et spejlæg så man skræmmer livet af dem og de sender en direkte på pension... hæhæ...
hmmm måske det er det meninger er det havde jeg ikke lige tænkt over hmm
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat