Se enkelt indlæg
Gammel 09-08-2014, 18:22   #30
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Hmm. Det blev jeg ellers stillet i udsigt mundtligt.
"Brobygning til uddannelse". Gad vidst, om man også kan få brobygning til beskæftigelse?
Jeg har en bro klar til en vis beskæftigelse som musiklærer, men det kræver et kursus.
Det må jeg nok ikke.
Nå, men tak for info, Stampe.

PS! Jeg er ved at begrunde min pensionsansøgning for pensionsteamet at læse.

Jeg har ikke modtaget rehabteamets indstilling endnu, men har rapporten fra mødet. Senere skal jeg jo også til at skrive partsindlæg.

Her må jeg forholde mig kritisk til deres argumentation og navnlig deres læggen vægt på gamle, og forkerte psykiatriske diagnoser, - herunder den, der var så angribelig, at jeg fik lov til at se en anden psykiater, - hvorimod de anfører, at den nuværende psykiater "angiveligt har set psykologens vurdering". (At jeg har ASD. Dette kan være svært at afdække hos voksne).

Der foreligger 2 soleklare status erklæringer fra psykiateren, - en fra 2013 og en fra 2014 hvori han erklærer sig enig!

Det er manipulation af fakta. Det skriver jeg naturligvis ikke med de ord, men jeg påpeger, at disse statuserklæringer foreligger.

Jeg forklarer, hvordan jeg har det og hvor lidt energi der er tilbage efter 14 år i møllen.
Mit liv er blevet spist af denne proces.
Det er vel alt, hvad jeg kan gøre.

Er det her noget, jeg nærmere skal skrive i partsindlægget?
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat