Se enkelt indlæg
Gammel 26-02-2011, 22:33   #20
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Hvis du har kendskab til f.eks. nogle virksomheder, der fremstiller et eller andet, så foreslå dem overfor din sb/jobkonsulent.

De fleste virksomheder vil kunne bruge en ekstra hånd til forskelligt forefaldende arbejde.

Min sidste praktik foregik i en mindre virksom hed, som fremstiller noget udstyr til medicinal-industrien.
På et tidspunkt sad jeg og lavede noget jeg nærmest vil kalde taste-opgaver, det var nogle papirer med tekniske oplysninger, som firmaet havde modtaget fra en leverandør, problemet var bare, at papirerne var lavet i en "form" så der ikke kunne rettes i dem.
Derfor skulle jeg skrive dem ind i et nyt dokument, så virksomheden kunne "arbejde" med dokumenterne..

En anden opgave var, at samle sådan nogle mapper med produktblade, som de kunne sende til deres kunder.

Alle deres mapper, som indeholdt oplysninger om de maskiner de havde produceret, scannede jeg ind, sådan at deres montører, uanset hvor i verden de var for at yde service på en maskine, kunne gå ind i systemet via pc og finde oplysninger om maskinen.

Jeg vil tro, at de fleste virksomheder har opgaver liggende, som de godt kunne tænke sig at få udført, men som de ikke lige har ressourcer til.

Meget af det kan måske virke som idiotarbejde, men for mig var det vigtigste, at jeg blev behandlet ordentligt, og det blev jeg i allerhøjeste grad.

Og når man kan risikere, at have meget fravær, så vil det måske også være begrænset hvor ansvarsfulde opgaver man kan blive tildelt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat