Se enkelt indlæg
Gammel 13-02-2016, 03:06   #5
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg gik der 1 gang i 1 år '

Derefter gik jeg der 6 mdr i 2 forløb .

og 3-4-5-6 forløb varede maks 3 mdr hvor vi tjekkede op på om der var kommet noget nyt medicin og om der evt var bivirkninger .
¨
Den jeg gik på var en privat tværfaglig smerteklinik der desværre er lukket i dag , da de mener alle sønderjyder skal til Give eller odense

Men var rigtig glad for at gå der . Er det en tværfaglig er der forskellige tilbud . Eks smertehåndterings kursus . Det var jeg til 2 gange . Slet ikke noget for mig , men vældig populær for mange . Det var 12 gange a ca 3 timer .
så var der psykologer hvis der var behov for det . Akupunktur . socialrådgiver og ja selve lægen

Jeg har haft stor glæde af at gå der , selvom det i perioder kan være hårdt at prøve mange piller af .

jeg får lyrica 600 mg 2 gange daglig . Der bruges både til psykiske sygdomme og andre ting hvis jeg husker ret . Det skal du ikke frygte . Jeg får dem med morfin og metadon der samlet set så skulle give mig en effekt .

Det er noget mærkeligt noget med piller tænker man . Hvordan kan de bruge 1 pille til flere ting ? min smertelæge fortalte at de kan bruges til flere ting og spiser man dem med andre ting . gir de en en samlet effekt . Det er det man skal fokuserer på . Så det skal du ikke frygte , der er mange der får det

Enden er blevet jeg har fået en smertepacemaker opereret ind i maven og der går en elektrode op gennem ryggen der så skal hjælpe på smerter i armene - hånden og fingre . De laves dog kun på de helt store syghuse .

De hjalp mig dengang med min ftp sag der gik igennem uden problemer og vigtigst af alt for mange . De tog en alvorligt . prøvede kun at hjælpe dig . For som smertelægen altid sagde 2 piller behøver ikke have samme effekt på 2 mennesker med samme smerte . Ingen er ens

jeg mindes det kun som positivt .

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat