Se enkelt indlæg
Gammel 09-04-2013, 10:18   #8
Trysil68
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2013
Lokation: Silkeborg
Indlæg: 6
Styrke: 0
Trysil68 er ny på vejen
Jeg har ikke lagt nogle forhåbninger til de udtalelser som min læge har sagt direkte til mig, men nok mest til de udtalelser som både min læge og psykiater har skrevet til Rehabiliteringteamet.

Og den læge som var repræsentant for kommunen, var jo langt hen av vejen enig i de konklusioner, men da lederen for Socialteamet tolket reglerne som at hvis det bare var håb om op til 1 times arbejdsevne, så var det overhovedet ikke nødvendig å diskutere førtidspension, da var fleksjob der målsætningen skulle sættes ind.

Men hvem vil ansætte mig for 1 time i ugen, det ser jeg kun som et udeligere nederlag..og som sætter mig mange år tilbage.

For to år siden var jeg i arbejde, som jeg ikke kunne klare i fuld tid. Min arbejdsgiver, ville gøre alt for at beholde mig, også i nedsat tid, men der sagde Jobcenteret NEJ, med den begrundelse at jeg skulle udredes, og det har jeg brugt 2 år på..og nu mener de at jeg skal for en vær pris ud i arbejde, selv for 1 time i ugen.

Men jeg er jo på en måde heldig at jeg er 44 år, så har jeg da håb om at kun få et Ressourceforløb.

Alligevel syntes jeg det er ironisk, at kommunen nu vil bruge alle de penge på å få mig ud i arbejde i 1 time i ugen, da jeg jo skal ha pension fra et andet Land. Jeg kunne jo flytte til Norge, og så søge der, men med to små børn er det ikke et alternativ lige nu.

Sidst redigeret af Trysil68; 09-04-2013 kl. 10:29.
Trysil68 er ikke logget ind   Besvar med citat