Se enkelt indlæg
Gammel 10-06-2015, 18:45   #1
Lonekuster
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2013
Indlæg: 8
Styrke: 0
Lonekuster er ny på vejen
Kan min sagsbehandler tillade sig det?

Hejsa.

jeg er under 40 år, og er på sygedagpenge grundet psykisk sygdom.
jeg er pt lige blevet startet op på at jeg nu er godtaget til et længere behandlings forløb i den psykiatri jeg går ved.

Jeg lider af Ængstelig personligheds forstyrrelse og angst af uspecificeret art.

sagen er den, er at et af mine aller største problemer med min sygdom er at jeg simpelhen ikke kan ringe folk op.
jeg får enorme angst anfald.. sover ikke (generelt flere dage inden) jeg skal ringe op, spiser ikke.. får generalt store tilbagefald.

dette ved min sagsbehandler, at dette er nok min største del af min angst.

Derfor har jeg blandt andet en fuldmagt på at min mor må varetage min sag for mig da jeg til tider er for syg til at gøre tingene selv (som at ringe).
Det er også min mors nummer der er oplyst og ikke mit.

Nu bliver jeg så ringet op idag af min sagsbehandler, på mit nummer (som jeg ikke ved hvor hun har fra)
og min mor tager telefonen for mig.

hun nægter at tale med min mor, og forlanger at jeg skal ringe til hende selv og have en samtale med hende.

kan hun tillade sig det ?
hun mener at jeg må tage mig sammen og selv vise initiativ ved selv at ringe.

men jeg må jo ikke forværre min sygdom, og det kommer jeg jo sådan set til ved nu at være tvunget til at ringe.. noget som er det værste du kan byde mig.
og jeg ved det kommer til at ødelægge mig fuldkommen de næste 7-14 dage.
istedet for bare at kalde mig ind til en samtale som er langt nemmere for mig at håndtere.
Lonekuster er ikke logget ind   Besvar med citat