Se enkelt indlæg
Gammel 13-09-2008, 00:43   #25
lunamaria
Hjemmevant på K10
 
lunamarias avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2008
Lokation: kolding kommune
Indlæg: 259
Styrke: 17
lunamaria er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Risa Se meddelelser
Hej lunamaria! Jeg skulle have været på reva Kolding sidste år, men det blev aldrig til noget. Derfor er jeg også meget spændt på, hvad du har og vil fortælle derfra...

Ja så orker jeg at komme ind og kigger her..
Jeg var til en samtale med sagsbehandler og to ansatte på Reva, som fungerer som mine kontakt personer..
Jeg valgte så selv at starte for en uge siden fremfor i mandags. ( så havde jeg sidste weekend hvor jeg så ikke skulle tænke over hvad der skulle ske mandag .Smart ik )
Nå men første dag : blev vist rundt og stemningen var så venlig at jeg troede det var løgn ( samme tænkte jeg ved det første møde ) Jeg følte mig virkelig " taget i hånden, hvis i forstår hvad jeg mener )
Jeg har stadig svært ved at forstå at der findes sådan nogen steder hvor man bliver set som et hel menneske og ikke som en der bare spiller komedie og lyver og bare ikke bliver troet på..( Jeg havde frygtelige oplevelser da christiansfeld kommune stadig eksisterede, så derfor min mistro )
Nu har jeg været der i en uge- og selvom jeg tydelig kan mærke at det tapper mig for alt energi, ( jeg er træt og træt og træt ) så er jeg stadig ikke ked af at være der. Jeg kommer uanset hvordan jeg har det, om så jeg skulle kravle, fordi jeg ved at ingen fordømmer mig eller griner eller ryster på hovedet. Jeg kan være lige den jeg er og jo det er da svært at stole på nogen , når man er mig, men godt at ma så har en primær kontakperson som altid vil være der for en , når det brænder på eller man har brug for at snakke eller drøfte et eller andet..
Jeg er godtnok rystet over at se nogen af de mennesker som bliver arbejdsprøvet, åh nej tænker jeg så, sikke et D.K vi lever i ...men det kan vi jo ikke ændre på..
Så alt i alt kan jeg kun sige at stedet er et godt sted at være - kommer der noget godt eller skidt ud af det, ja det kan jeg jo ikke sige endnu, men fortæller løbende, hvis det har interesse ..

Jeg har forresten også været på M&M dog var mit ophold ret negativ, men det er så en anden historie..og har sikkert noget med at gøre at det dengang var en anden kommune som sendte mig derhen..

Citat:
Oprindeligt indsendt af Pippi Se meddelelser
Hej!

Hvad laver man på Reva??

Jeg har været på Madsen & Madsen i Kolding, Hvilket jeg synes er et kanon godt sted.

Hilsen Pippi
Hov jeg fik slet ikke svaret..surry.
Man pakker skruer og sætter stregkoder på tøj og andre ordrer fra forskellige firmaer..selveste arbejdet tror jeg er helt ok..nu har jeg ikke prøvet så meget endnu. En ting er bare helt sikkert, der bliver taget højde for evt skånehensyn..så dem som forventer at skulle arbejdsprøves der, skal ikke være bekymret og gå med skræk i kroppen, som jeg gjorde inden jeg vidste hvad det var..

Sidst redigeret af Stezu; 13-09-2008 kl. 00:59. Årsag: 2 indlæg lagt sammen til et. lav venligst kun et og henvis til person i indlæg, som besvares
lunamaria er ikke logget ind   Besvar med citat