Se enkelt indlæg
Gammel 25-10-2011, 18:30   #4
tigerbia
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 23-12 2010
Indlæg: 225
Styrke: 14
tigerbia er ny på vejen
Nogle kommuner er værre end andre - derom ingen tvivl. Men med en lægeattest kan man nu altid fritages.

Når det så er sagt, er det vigtigt at møde op og vise hvad man kan, om det så bare er 1 minut om dagen. Dette gør, at 'stedet' kan vurdere din arbejdsevne - og derfor ikke kan afvise din indsats med kommentarer som 'at de ikke kan bruge den til noget'.

Mød op, vis hvad du kan - tag alle de pauser du har brug for - og gør opmærksom på at du tager dem med argumentation - nu gør det ondt, nu er jeg træt, nu er jeg ved at tude - alt hvad der hindrer dig. Gennemfør arbejdsprøvningen - så kan de ikke afvise den - eller må jeg hellere sige - de får sværere ved at afvise den.

Hvis du ikke kan fuldføre - få en lægeerklæring - men allerbedst, gør kommunen opmærksom på, at det må være deres ansvar, hvis din situation forværres grundet presset - og gør dette skriftligt - og fortsæt din arbejdsprøvning med det lidt du kan. Vis velvilje til at ville gennemføre - udvis handlekraft til at ville, selvom du ikke kan - det batter.

tigerbia
tigerbia er ikke logget ind   Besvar med citat