Se enkelt indlæg
Gammel 14-02-2017, 22:55   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeps,det kan jeg godt følge dig i....det er grusomt for de fleste at vente i så lang tid...for nogle kan det sidestilles med psykologisk terror...

En af grundene til at jeg altid straks prøver at berolige dem der stiller spørgsmål herinde om revurdering af deres pension..

Personligt havde jeg det ikke helt så slemt som mange andre jeg har hørt om...men det er bestemt ikke rart at gå så lang tid og bare vente og vente...

Ja det var en decideret afgørelse med klagevejledning osv...

Det hele var okay...på nær tiden det tog..

Den burde bestemt ind under Retssikkerhedslovens § 3 stk.2.....for jeg tror at de smøler med disse sager hvis der er travlt på kommunerne...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat