Emner: HMM
Se enkelt indlæg
Gammel 24-12-2013, 10:32   #1
alanabith
Hjemmevant på K10
 
alanabiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: vordingborg
Indlæg: 259
Styrke: 14
alanabith er ny på vejen
HMM

for et pr mdr siden blev jeg ringet op af en temlig sur lydene sagsbehandler,der spurte om jeg havde ringet, øh nej svarede jeg (og tænkte hvorfor skulle jeg det,jeg har været førtidspensionist i snart 4år) den temlig uhøflige sagsbehandler sagde bare nå jamen så farvel igen.

jeg blev temlig irreteret over de ringede klokken møg morgen og så ik gav en undskyldning for at forstyrre så tidligt.. nå jeg smider hændelsen fra mig dog stadig undrene hvor delen hun havde mit nr fra..

end til i dag, jeg har lige modtaget en sms fra kommunen om en god jul og et godt nytår og de håber på et godt samarbejde i det nye år.. Øh hvad tænker jeg så? jeg har ik en sk... med kommunen at gøre mere og ik har haft det i 4år,så føler faktisk det som en chikane.

så jeg vil høre om andre har oplevet at få sådanne en besked selv om de er på førtidspension??

jeg overvejer kraftigt at tage ned på jobcenteret og skælde ud her i det nye år for at ligge og ringe på de mest mærkelig tidspunkter+sender smser når de ik skal ha min sag længere og ej heller ik mit nr....
__________________
Førtidspensionist pr 1-1-2010. Min bogblog http://believeangelus.wordpress.com/
alanabith er ikke logget ind   Besvar med citat