Se enkelt indlæg
Gammel 25-09-2013, 11:00   #427
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.777
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Stevns kommune

... som burde sætte sig ind i den lovgivning Folketinget har pålagt dem at følge.

Men da der ingen konsekvens er for kommunerne at følge deres private fortolkninger af lovgivningen vil disse eksempler, med alvorlige konsekvenser for den enkelte, fortsætte i en uendelighed.

http://scleroseforeningen.dk/netraad...gsm%C3%A5l-103

"Hun lovede at vende tilbage efter 1. onsdagsmøde i det nye år. Jeg har rykket flere gange pr. mail, men først i dag fik jeg en tilbagemelding om, at min sag endnu ikke var behandlet, og at hun ikke kunne love mig, hvornår der ville blive truffet en afgørelse. Er der slet ingen tidsfrister for kommunerne med hensyn til tilbagemelding og afgørelser?"

I Stevns kommune har politikerne vedtaget og offentliggjort de i loven krævede sociale sagbehandlingsfrister, men her er det tydeligt at embedsmænd/kvinder har taget magten og kører de sociale sager efter deres egen mening og fortolkning, uden konsekvens.


Det ville jeg drøfte med ministeren.

Jeg har skrevet til tidligere socialminister Karen Hækkerup, S, for et møde, rykket for svar en gang, men nåede aldrig at hører fra ministeren.

Det er for dårligt af socialdemokraterne!

Alle andre ministre har dog svaret mig igennem de sidste 10 år.

Hilsen Peter

har været tilknyttet rød blok siden mit 14dende år og er nu 65, så jeg kan tillade mig at skælde ud på ministeren der ikke gider svare en borger. Shame.

Sidst redigeret af phhmw; 25-09-2013 kl. 11:31.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat