Se enkelt indlæg
Gammel 21-03-2012, 19:09   #4
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bananen Se meddelelser
Hej Zastrow
jeg er PT. selv tilknyttet springbrættet, jeg er lykkelig for jeg fået dem, får nu også meget smertestillende Men hvorfor jeg er glad for dem, er nu fordi jeg bruger dem som et værn imod min kommune, og tror faktisk på dem, når de sagt til jer de ingen kommunikation har med kommunen, for i mit tilfælde har kommunen heller intet sagt eller gjort...
Angående MH kunne være Mikkel Hermann hvis det er, så jeg nu også gået hos ham Godt nok af tvang, men ham var jeg nu også rigtig glad for...
HELD OG LYKKE TIL
PS. Jeg mener springbættet bliver aflønnet på en gang af kommunen, har været underviser på Kofoedsskole, det altså ikke det værste sted at blive sendt hen, selvfølgelig ikke hvis man ikke selv er hug på det...
Når jeg skrev at der ingen dialog var - er det fordi kommunen ikke svarer eller henvender sig på anden måde.

Men stadigvæk er Springbræt jo et privat foretagende, der eksisterer på at få penge fra kommunen.
Det er derfor jeg spørger om det kan tænkes det er derfor de er så interesserede i at fastholde folk så længe hos Springbræt.
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat