Se enkelt indlæg
Gammel 31-08-2013, 11:49   #4
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Udbetaling Danmark laver mange Fejl..

Jeg ville hvis jeg var dig bruge nogle penge på en der kender til reglerne og tal også betale personen for at beregne for dig 1 gang om året eller hvor meget de nu har brug for..

For mit vedkommende regnede udbetaling Danmark forkert mange gange...
Var i telefonisk kontakt med dem mange mange gang i starten af året da vores bolig sikring blev mindre og mindre selvom min mand var gået fra Fuld beskæftigelse til dagpenge for derefter at gå til kontanthjælp....

Til sidst erkendte den medarbejder jeg snakkede med derinde at det der var langt over hvad hun reelt kunne regne ud så om de måtte ringe mig op fra deres tekniske afdeling..

Ja det var jo fint nok, bare det blev afklaret hvorfor de vedblev at påstå min mand som nu var på kontanthjælp tjente en ½ mio kroner... (Så giver Joachim B Olsens Anklager ligepludselig mening måske han har fået "hjælp i sine beregninger fra Udbetaling Danmark)

Så ringede de mig op, ja hov de havde lavet en kæmpe fejl (ja det vidste jeg jo var rart de selv kom med på vognen)

Vi fik 5 tusind tilbage betalt ...

Og hvorfor..

Jo ser du det var slet ikke udbetaling danmark skyld det hele..

Kommunen havde dengang min mand var på dagpenge valgt at samle Al hans data og sende det til Udbetaling Danmark over 1 post.. dvs 27 mån dagpenge i 1 mån.. = ½ mio i indkomst...

Idiotiske kommunale medarbejderer...

Det tog udbetaling danmark over ½ år at finde ud af hvor fejlen lå, imens påstod de jo hårdnakket at når kommunen sagde det til skat så var det sandt...

Ja godnat min bare...

Og kender til flere pensionister og folkepensionister der har haft samme problem selvom de har været det i over 10 år så de ingen problemer burde have ved at se hvad personen tjener..

Jeg ville bruge mine penge på en der kender reglerne, udbetaling danmark snupper dem jo alligevel hvis de beregner for meget.....
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat