Se enkelt indlæg
Gammel 26-09-2013, 21:59   #21
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af LineCK Se meddelelser
Derfor er mit spørgsmål også, om der er nogen af jer som føler, at jeres sagsbehandler ikke er på jeres side, som ikke lytter til hvad I siger? Eller kæmper jeres sagsbehandler for jeres sag, forstår jeres situation, og anerkender hvad du kan eller ikke kan?
Jeg har ikke tal på hvor mange sagsbehandlere jeg havde i løbet af de 15 år jeg kæmpede med kommunen, men jeg havde kun 2, som var på min side og lyttede til mig.

Den første fortalte ved første møde, at hun havde speciale i flygtninge, og sikkert ikke fik lov, at sidde på pinden ret længe.
Og det holdt stik, jeg havde vist 2 møder med hende.

Min sidste sb var også ok, men sandsynligvis kun fordi det var besluttet oppe fra, at de havde fået nok af, at slås med mig og, at sagen skulle afsluttes.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat