Se enkelt indlæg
Gammel 22-05-2011, 15:53   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
- det er renterne efter de der ca 66.000 kr der beregnes efter. Så man kan roligt spare op.

Når jeg vil købe noget, så tjekker jeg altid lige om jeg kan få det brugt - det er HELT UTROLIGT hvad folk skiller sig af med engang i mellem. Og som regel fejler varen ikke en pind. Så man kan spare pænt mange penge på at give genbrug en chance.

- jeg havde rigtig længe været varm på nogle bestemte lædersofaer i et meget specielt design. Men pengepungen var altså ikke til det, og da jeg fik sparet op, så var modellen udgået, hahahahaha......men pludselig var de der sgu i Den blå avis - næsten sprit nye og helt uden skrammer. Jeg fik begge sofaer for 1500 kr, og måtte så bestille en 3 x 34 til at hente og bringe dem. Så det blev 2100 kr alt i alt.
Nyprisen var over 14.000 kr.

- nu køber jeg jo læder fordi det er mest egnet til børn (der spilder engang i mellem), og fordi jeg har kat (snart katte - på Fredag får jeg en mere), så jeg ærger mig ikke ret meget hvis 'genbrugs møblerne' får skrammer af kløer, unger osv....og så er der pludselig også råd til at skifte ud lidt oftere.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat