Se enkelt indlæg
Gammel 18-06-2012, 11:30   #6
romance1965
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2012
Indlæg: 12
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
romance1965 er ny på vejen
tak alle sammen

hej alle sammen . tussen tak får alle jeres søde ord og hjælp , jeg er meget forvirte i den her sage og har jo også fået en depertione af det her og får piller nu .
jeg har rigtig mange papire på de tinge men ved ikke om det er det jeg skal bruge som i skrive , men jeg har bland andet læge brev og fra flex stedern og fra min sagsbehandler der gik på barelse før tid og ville have jeg skal i afklaringe , men de er ligeglad med det så ved snart ikke hvad jeg skal gør , kan bare mærke jeg falder længer ned på det her . og ja jeg er på kontante hjælpe . ja jeg er overvægte og kan ikke tabe mig på grund af min piller , går til dirtiste og har gjorde det meget længe . iøvrige så har min mand lige være igennem en stor hjerte opertione , som han heldigvis klare og har det beder , men ham skal jeg også være der får samt vores fælles søn på 13 år . så synes snart det er nok . ville ønske der var en løsninge på tinge , er så glad får det i skrive og ville hel klar bruge de ting i skrive og kæmpe vider selv om det er svært men tussen tak igen :0) knuzz romance
romance1965 er ikke logget ind   Besvar med citat