Se enkelt indlæg
Gammel 13-02-2014, 18:40   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hedenstedpigen Se meddelelser
Uha det lyder ikke godt med din erfaring. Det er jo meningsløst, men jeg tror du har ret i at kommunerne er tilbageholdene lige nu og afventer afgørelser fra Ankestyrelsen.
Mit liv går fuldstændig i stykker, hvis det er den besked jeg får på mandag til rehabmødet. Hvis de mener jeg har brug for ro, så får jeg alt muligt andet end det, da jeg har boet midlertidigt hos min mor. Jeg er flyttet fra min kæreste på grund af GF og vi kan ikke flytte sammen igen før jeg er helt afklaret. Altså skal jeg have egen bolig og så starter kampen for at få økonomi og praktisk hjælp lagt over på kommunen. Jeg kan på grund af smerter ikke klare mig selv. Jeg ved det bliver en kamp og dermed får jeg ingen ro.
Husk hvis du kommer på ressourceforløb, så får du ressourceforløbsydelse og her må du så gerne have en kæreste, da der ikke er gensidig forsørgerpligt!!! Og i heller ikke rammes af formueloftet.

- ville blot skrive, at der altså er et lille bitte plus ved at komme på ressourceforløbsydelse, som hvis man fx har en kæreste
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat