Se enkelt indlæg
Gammel 01-03-2012, 16:04   #6
Mella
Bruger
 
Mellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Indlæg: 742
Styrke: 19
Mella er ny på vejen
Jeg kan sagten følge dig, nensypigen.

- Og jeg ved godt, at det er vildt svært, at bare tage det nogenlunde roligt, når man er ved at panikke over i sær ens fremtid.
Kan desværre ikke rigtig svare på dine spørgsmål vedr. ny sagsbehandler. Sikkert andre herinde som kan.
Jeg håber, at du har noget på skrift med, at din sagsbehandler 'regnede med', at hun ville indstille dig til pension?
Så er det vel sådan, at hun vidergiver den indstilling til den nye...

Jeg kender ikke din alder eller diagnose(r), men uanset hvordan og hvorfor rammer den her reform jo de aller svageste.
Det bekymrer mig meget, hvordan udsatte mennesker vil og kommer til at reagere og dermed også dig, når du skriver her, at du er i gang med afskedsbreve.
Jeg håber, at du i stedet vil tænke, at du er heldig at have en familie, som forhåbentlig kan og vil støtte dig.

Hvem presser din kæreste på?
Forhåbentligt din sagsbehandler, så din sag skrider fremad, for du kan jo ligesom ikke gøre for den her s****** reform, ligeså lidt som vi andre kan.
Lige meget om vi er på FP eller ej.

Hold fast.
Selvmord er ingen vej tilbage og et forsøg kan få fatale konsekvenser.
Snak, græd, skriv herinde og allervigtigst: jeg mener, du har et bagland i famile og kæreste og det er lige nu, hvor du skal bruge dem og få hjælp og støtte.

__________________
Ingen slipper levende fra livet - jeg lever, mens jeg er her.
Mella er ikke logget ind   Besvar med citat