Se enkelt indlæg
Gammel 24-02-2012, 20:21   #4
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nensypigen Se meddelelser
kære pedro

tusind tak for din støttende besked den varmer virkelig! ja jeg higer sådan efter ro, men er bare så bange for jeg ikke når i mål inden reformen kommer for så skal jeg jo se frem til måske 10 år mere i dette cirkus... ja og det kan jeg lige så godt sige det holder jeg ikke til så giver jeg op med mit liv. men ja nu må vi se...

psykiateren har ikke nævnt skitzotypi i erklæringen så ved ikke helt hvorvidt det bare var en tanke eller hvordan, var også mest nervøs for om det kunne skade kommunens syn på mig hvis jeg en dag skal være mor.. knus

Ja, det forstår jeg godt, Nensypigen! Der er flere, der er bange for ikke at bestå prøven på moderskabet, pga diverse psyk diagnoser.
Der må jeg så melde pas! Aner ikke, hvordan kriterierne er for et evt moderskab, men jeg håber, at du får ro og fred nu.
Når, det så er blevet etableret, ja så kan man vel håbe på, at børn ikke vil blive en hindring ifølge det kommunale system, bare fordi man er en lille smule anderledes.
Hold da op, godt jeg fik mine drenge(19- og 25 år gamle), før der røg en diagnose på bordet. Er nu en gammel ræv, på 54.
Anyway good luck to you
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat