Se enkelt indlæg
Gammel 03-03-2017, 13:35   #78
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
Det lykkedes at få genoptaget revalideringen. Trods et omfattende og udførligt partshøringsvar, hvor jeg tilbageviste alle kommunens argumenter,fastholdt kommunen afslaget med de samme argumenter bare formuleret på ny. Der blev overfortolket på hvad min egen læge havde udtalt og mine skånehensyn blev vurderet som omfattende.

Jeg indhentede så yderligere dokumentation og sendte en berigtigelse til kommunen, så faktuelle oplysninger fremgik tydeligt i et notat.

Jeg fremsendte derefter klagen med klagepunkter og lagde vægt på usaglige og udokumenterede begrundelser for afslag.

Jeg fik et møde med borgmesteren, hvor jeg fremlagde mit samlede lange sagsforløb med de divergerende beslutninger og afgørelser.

Jeg fik kontakt med mit fagforbund som lagde brevpapir til og støttede op om min klage og kritikpunkter.

Det lykkedes at få medhold i klagen, hvilket jeg er utrolig lettet over. Begrundelse for medhold er det helt åbenlyse lovgrundlag jeg søgte om og de samne faktuelle oplysninger.

Det er overhovedet ikke til at se at afslag og revurdering skulle være den selv samme sag og person.

Det som jeg synes er tankevækkende er, at det har krævet utallige ressourcer og kostet forværring i helbred at skulle alt det igennem igen.

Det lykkedes for mig, men hvad de personer som har færre ressourcer og intet fagforbund som kan spille med?
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat