Se enkelt indlæg
Gammel 17-08-2007, 15:21   #1
AIDA
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2006
Indlæg: 35
Styrke: 19
AIDA er ny på vejen
Thumbs up Juhuuu, jeg har fået fleksjob

Efter 4 måneders arbejdsprøvning (hård kamp) i en forretning, har jeg igår fået den gode nyhed fra arbejdsgiveren, at de gerne vil ansætte mig i fleksjob på 22 timer pr. uge, så i næste uge kommer min jobkonsulent og en faglig medarbejder fra HK, og vil skal lave fleksjobkontrakt, som skal gælde fra 1. september, så jeg er bare meget glad og lettet, at jeg har bestået, og nu kan se frem til et job med løn.

Jeg var jo her i vintersæsonen sat på 5 ugers jobsøgningkursus som JOBDK, har stået for. Jeg har måttet bide i mange sure æbler, da jeg helst gerne ville have haft en fleksjob som pæd.medhjælper i en vuggestue eller børnehave, som blev kasseret, og mine 6 ugers selvvalgt uddannelse blev også kassereret. Så jeg skulle finde på noget andet. Da jeg tidligere har været butiksmedhjælper, så var der bedre muligheder i denne branche. Jeg skulle jo arbejdsprøves.Vi fandt en butik, som gerne ville afprøve mig. De havde dog inden starten ikke lovet mig et fleksjob bagefter, så jeg var noget skeptisk og lidt sur over, at jeg skulle arbejdsprøves et sted, hvor der ingen garanti var for fleksjob. Den første prøvning var på 4 uger, som blev forlænget med 3 månedere med mentorordning, hvor en medarbejder skulle være min mentor. Så her igår fik jeg den gode nyhed, at du gerne vil ansætte mig i Fleksjob, så jeg er bare så lettet over at det er gået så godt og jeg har vundet over mig selv og systemet.
AIDA er ikke logget ind   Besvar med citat