Se enkelt indlæg
Gammel 16-10-2010, 15:17   #6
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af kirsten01 Se meddelelser
Det vil vi simpelthen også på mandag... ville lige høre herinde om vi ikke godt nok havde et rimelig grundlag
Han har ikke raskmeldt sig på nogen måde, og SB sørgede endda for at få lægen til at skrive at sygemeldingen skal vare til nytår. Kan mærke på ham, at han er ved at gå psykisk ned igen, det havde ellers hjulpet de sidste par måneder hvor han ikke skulle tænke på skolens problemer. Han er ikke en som får tårer i øjnene ret tit, og han havde svært ved sidste kontakt til kommunen. Det stresser ham.

Det er jo lige det med de penge, og vi er presset i forvejen, og vores bank er ikke så samarbejdsvillig. Håber snart min erstatning får igennem, så vil vi bank shoppe ;-) se hvem der giver mest og få det på skrift. Den vi har nu lovede så meget, men holder det ikke.

1. Kan han stadig nå at klage over stop af sdp?

2. Hvor og hvordan klager vi over det med pengene?

Tak for alle de dejlige svar vi føler os allerede bedre klædt på så at sige
Er det 4 uger siden, de har sagt eller mener han har fået brev om stop af sygedagpenge? Synes da han skal troppe op med en SKRIFTLIG klage over stop af sygedagpenge. Skriv også, at han IKKE er blevet partshørt i stop af sygedagpenge. For uden partshøring er afgørelsen UGYLDIG ! Man kan i 1. omgang skrive en klage med et par linier og skriver deri, at der vil komme yderligere kommentar til klagen..... (så behøver I ikke koncentrere sig alt for meget det hele på én gang)

Jeg ved ikke, om der findes et ydelseskontor vedr. sygedagpenge/kontanthjælp i hans kommune (ved ikke hvad kommune han bor i). Men tjek det evt. på hans kommunes hjemmeside. Der kan nogengange stå noget vedr. henvendelser vedr. sygedagpenge og kontanthjælp-ydelser........ Men det er sagsbehandleren som man også bør kontakte for manglende ydelse....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat